سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازسازی ساختمان در اصفهان و مجموعه چکاد

بازسازی ساختمان در اصفهاناز مواردی است که شهروندان به آن نیاز دارند. یازسازی ساختمان در اصفهانباید بر طبق اصول و شرایط خاص صورت گیرد. مجموعه چکاد در ارایه خدمات و اجرای طرح های ساختمانی همیشه پیشرو است.هستی شناسی بر اساس دانش به دست آمده از مطالعات قبلی ساخته شده است که به طور ضمنی به تأثیر این مجموعه داده ها در نوسازی ساختمان و همچنین دانش تخصصی، طوفان فکری و نظارت بر سایت های ساخت و ساز اشاره می کند. علاوه بر این، یک کارگاه تأیید و اعتبار سنجی نیمه ساختاریافته برای ترکیب بینش کارشناسانی که مستقیماً در مراحل مختلف فرآیند نوسازی ساختمان دخیل هستند، انجام شده است.این مقاله با ایجاد یک چارچوب مشترک برای داده های اطراف مورد نیاز در نوسازی ساختمان به مجموعه دانش کمک می کند. این امر در عمل برای مهندسان با ارائه یک چارچوب دانش مشترک و برای توسعه دهندگان نرم افزار با ارائه مبنایی برای یکپارچه سازی داده های BIM (مدل سازی اطلاعات ساختمان) و GIS (سیستم اطلاعات جغرافیایی) برای اهداف نوسازی، کاربرد دارد.


دکوراسیون داخلی در اصفهان و چکاد

دکوراسیون داخلی در اصفهاناز مواردی است که شهروندان به آن نیاز دارند. دکوراسیون داخلی در اصفهانباید بر طبق اصول و شرایط خاص صورت گیرد. مجموعه چکاد در ارایه خدمات و اجرای طرح های ساختمانی همیشه پیشرو است.بنابراین، این مطالعه مفاهیم و روابط موجود در محیط اطراف یک ساختمان را به تعداد محدودی از مفاهیم و روابط مورد نیاز برای وظیفه خاص بازسازی ساختمان که توسط [64] پیشنهاد شده است، محدود می کند.تقویت نوسازی ساختمان برای دستیابی به بی‌طرفی کربن تا سال 2050 ضروری است. مقاوم‌سازی ساختمان را می‌توان با اقدامات کارآمد انرژی مانند عایق‌سازی حرارتی یا جایگزینی سیستم گرمایش فسیلی به دست آورد. در حال حاضر، مواد مرسوم که بیشتر برای عایق کاری پوششی استفاده می‌شوند، خطر یک وضعیت قفل را افزایش می‌دهند که در آن اقدامات برای کاهش تغییرات آب و هوایی در واقع به آن کمک می‌کنند. مواد مبتنی بر زیست جایگزین امیدوارکننده ای هستند زیرا می توان از آنها نه تنها برای کاهش مصرف انرژی یک ساختمان بلکه برای ذخیره موقت کربن استفاده کرد.


دکوراسیون ذاخلی در اصفهان و چکاد شرکت

دکوراسیون داخلی در اصفهاناز مواردی است که شهروندان به آن نیاز دارند. دکوراسیون داخلی در اصفهانباید بر طبق اصول و شرایط خاص صورت گیرد. مجموعه چکاد در ارایه خدمات و اجرای طرح های ساختمانی همیشه پیشرو است. Monument دارای یک ویژگی شی hasConstraint است که آن را به ConstructionRegulationConstraint متصل می کند. دانستن مقررات ساخت و ساز بناهای تاریخی و اماکن تاریخی مهم است زیرا می تواند بر روند کار نوسازی تأثیر بگذارد. زیرمجموعه های BuiltArea دارای ویژگی شی hasAttribute هستند که آنها را به برخی از ویژگی های خاص مانند Area و Name مرتبط می کند. ویژگی هایی مانند Height، FacadeMaterial، RoofMaterial و NumberOfFloor and Area به ساختمان اختصاص داده شده است.


بازسازی ساختمان در اصفهان و چکاد

 

بازسازی ساختمان در اصفهاناز مواردی است که شهروندان به آن نیاز دارند. بازسازی ساختمان در اصفهان باید بر طبق اصول و شرایط خاص صورت گیرد. مجموعه چکاد در ارایه خدمات و اجرای طرح های ساختمانی همیشه پیشرو است. بنابراین، کارشناسان منتخب به طور مستقیم در پروژه های بازسازی ساختمان واقعی مشارکت دارند و می توانند توسعه هستی شناسی را از منظر عملیاتی بررسی کنند.در این مرحله از هر یک از کارشناسان خواستیم تا با نمونه اولیه کار کنند. ما از آنها خواستیم مکان ساختمان را روی نقشه انتخاب کنند، لیست موارد استفاده را بررسی کنند، مورد استفاده ای را انتخاب کنند که بیشترین ارتباط را با زمینه کاری آنها دارد، لیست داده هایی را که برای مورد کاربری پیشنهاد می شود بررسی کنند و ایده های خود را در مورد آن ارائه دهند. مفاهیم ذکر شده ما سوالات را به صورت نیمه ساختاریافته پرسیدیم تا امکان طوفان فکری فراهم شود. سوالات شامل اما نه محدود به:برای فهرست موجود از موارد استفاده، چه مجموعه داده هایی را در صورت نیاز یا مفید توصیه می کنند

 


دکوراسیون داخلی در اصفهان وچکاد

دکوراسیون داخلی در اصفهان از مواردی است که شهروندان به آن نیاز دارند. دکوراسیون داخلی در اصفهان باید بر طبق اصول و شرایط خاص صورت گیرد. مجموعه چکاد در ارایه خدمات و اجرای طرح های ساختمانی همیشه پیشرو است.از میان رویکردهای موجود برای بررسی ادبیات، از نمونه‌گیری گلوله برفی برای انتخاب مقالات استفاده کردیم. این روش زمانی توصیه می شود که دسترسی به موضوعاتی با ویژگی های هدف خاص چالش برانگیز باشد [31]. بنابراین، این رویکرد مناسب است، زیرا به دسترسی به آن دسته از نشریاتی که به صراحت موضوع مطالعه را ذکر نکرده اند، کمک می کند. به طور خلاصه، این روش با مجموعه ای از مقالات مرتبط شروع می شود. دور بعدی مقالات بر اساس عنوان، چکیده و منابع ارائه شده انتخاب می شوند. این رویه تا زمانی ادامه می یابد که مقالات کافی در دسترس باشد [32]. بیشتر مقالات در مجلاتی منتشر می شوند که بر ساخت و ساز در محیط ساخته شده تمرکز دارند. این مورد انتظار است، زیرا موضوع در پیوند ساختمان و محیط اطراف آن است. بیشتر مقالات مربوط به سال 2010 به بعد است، البته ما هیچ محدودیتی در انتخاب مقالات نداشتیم. ما عمدتاً مقالات را از طریق google scholar بررسی کردیم.